مظلومی: این شكست از ارزش های ذوب آهن كم نمی كند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'پرویز مظلومی' جمعه شب در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: امروز بازی خوبی را ارایه كردیم و خوشحالم بازیكنان تیم استقلال، نكاتی كه كادر فنی به آنان گفته بود را به خوبی در زمین پیاده كردند.

مظلومی عنوان كرد: تیم ذوب آهن اصفهان نایب قهرمان آسیا تلقی می شود و تجربه خوبی در این مسابقات دارد و پیروزی بر این تیم كار آسانی نبود.

وی ادامه داد: با توجه به مصدومان متعددی كه در استقلال وجود دارد، رسیدن به این پیروزی برای ما بسیار مهم بود و انگیزه تیم را چند برابر كرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: از هواداران متعصب استقلال بسیار ممنون هستم كه در این روز سرد، حضور گسترده ای در ورزشگاه آزادی تهران داشته و تیم را حمایت كردند. ما به حمایت آنان برای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا احتیاج داریم.

مظلومی ادامه داد: از فردا (شنبه)، برنامه ریزی خود را برای دیدار با تیم 'الاتفاق' عربستان سعودی آغاز خواهیم كرد تا توان فوتبال ایران را به آسیا نشان بدهیم.

وی در مورد مصدومیت 'فریدون زندی' گفت: امیدوارم مصدومیت این هافبك، جدی نباشد چرا كه در حال حاضر غایبان پرتعدادی داریم و نبود زندی هم به مشكلات ما اضافه خواهد كرد.

سرمربی تیم استقلال اظهار داشت: به دلیل خستگی فراوانی كه در بدن بازیكنان وجود دارد، دو روز به آنها استراحت خواهیم داد تا با ریكاوری به شرایط آرمانی نزدیك شوند.

وی گفت: سازمان لیگ برتر برنامه ریزی خود را انجام داده است و ما چاره ای به غیر از قبول كردن این برنامه نداریم اما باید گفت همین بازی های فشرده، مصدومیت های متوالی بازیكنان تیم استقلال را رقم زده است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص شرایط 'مجتبی جباری' گفت: این بازیكن نیازی به عمل جراحی ندارد و چند روزی است زیر نظر پزشكان، تمرینات اختصاصی خود را آغاز كرده است تا بتواند هرچه زودتر به تركیب تیم استقلال بازگردد.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال تهران، عصر امروز (جمعه)‌ تیم ذوب آهن اصفهان را در مرحله 'پلی آف' لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر شكست داد.

3783 / 1589





:: برچسب‌ها: هالووین , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: